domingo, 14 de agosto de 2011

There must be another way

Etiquetas:

5 Comentarios:

A la/s 14 de agosto de 2011, 8:30 p.m., Blogger melu gewis dijo...

אני לא אהבתי הרבה על שירה כאשר שרו יחד אך בנפרד מאוד נחמד להקשיב. אני גם מאוד אוהבת את השיר תורגם עברית
מלני גויסגולד

 
A la/s 17 de agosto de 2011, 6:16 p.m., Blogger Franco Goldin dijo...

אני חושב שהשיר אומר הכול על המצב בין יהודים לערביםויש דרך אחרת: דיאלוג. שיר יפה מאוד.
פרנקו גולדין

 
A la/s 4 de septiembre de 2011, 11:55 a.m., Blogger Martin Dlugonoga dijo...

אני חושב שזה חשוב מאוד עבור אמנים כדי להראות שזה אפשרי לדו קיום בין ערבים ליהודים.
השיר אומר שחייבת להיות דרך אחרת.
שיר מלא תקווה כי המצב עשוי להשתנות בעתיד.

 
A la/s 4 de septiembre de 2011, 12:21 p.m., Blogger Martin Dlugonoga dijo...

אני חושב שזה חשוב מאוד עבור אמנים כדי להראות שזה אפשרי לדו קיום בין ערבים ליהודים.
השיר אומר שחייבת להיות דרך אחרת.
שיר מלא תקווה כי המצב עשוי להשתנות בעתיד.
Martin Dlugonoga

 
A la/s 4 de septiembre de 2011, 1:48 p.m., Blogger daniel hazan dijo...

אני חושב שזה טוב מאוד שהם עשו את השיר הזה כי זה מראה כי ערבים וישראלים יכולים להסתדר

 

Publicar un comentario

Suscribirse a Comentarios de la entrada [Atom]

<< Página Principal